20 Haziran 2015 Cumartesi

DeviantART'a Çalışmalarımı Nasıl Yüklerim?

Bir DA dersi daha. İlk başlayanların tam olarak nerelerde zorlandığını kestiremiyorum ve önem sırası bende fazlaca eksiktir. Ama çalışmalarınızı yüklemekte zorlandığınız, nasıl yapacağım ben bunu dediğiniz bariz bir konu. 

1 - İlk olarak DA hesabınıza giriş yapınız. 


2 - Gösterdiğim yerden Submit > Submit Art yapıyoruz. 

3 - Choose a file to upload ile yüklemek istediğimiz dosyayı seçiyoruz.

4 -  Aşağıdaki yerleri gösterdiğim gibi yapın. 
 

* Submit to My Gallery oluşturmayı yarın göstereceğim. 
** Gruba nasıl çalışma yükleyeceğinizi de öyle. 

Umarım işinize yarar bir ders olur. Yeni başlayanlar için yeterince açıklama yapmaya çalıştım. Anlamadığınız yer olursa sormaktan çekinmeyin lütfen. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Neye Bakmıştınız?

Translate

Favori Kitap Alıntım ~

Bakın! Güneş, ilkbahar, çiçek dolu tarlalar, sabahleyin uyanıp şakıyan kuşlar, bulutlar, ağaçlar, doğa, özgürlük, yaşam, ne yazık ki hiçbiri benim değil artık!
Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo

Toplam Tıklanma Sayısı